Porządek obrad
1.
Otwarcie Sesji Rady Gminy, stwierdzenie kworum, przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z VIII Sesji Rady Gminy Szydłowo.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowo na lata 2024-2038.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Szydłowo na 2024r.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wydatków budżetu Gminy Szydłowo, które w 2024r. nie wygasają z upływem roku budżetowego.
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/54/2024 w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Szydłowo.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowo na lata 2025-2038.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Szydłowo na rok 2025.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VIII/75/2024 w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości.
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LVII/553/2022 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy Szydłowo oraz powierzenia uprawnień.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Szydłowo na obszarze wsi Cyk, Kotuń i Dolaszewo.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz trybu ich pobierania jak również szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania osoby pełniącej obowiązki Dyrektora Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie.
16.
Przedstawienie Radzie Gminy do zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2025.
17.
Przedstawienie Radzie Gminy planu pracy Komisji stałych na rok 2025.
18.
Informacja Wójta Gminy Szydłowo z działalnośći międzysesyjnej.
19.
Informacja Przewodniczącego i Prezydium Rady Gminy Szydłowo z działalności międzysesyjnej.
21.
Zakończenie Sesji Rady Gminy.